Záruční podmínky

Jak reklamovat zboží?

Na zboží poskytujeme podle zákona záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Reklamace
1. DL odpovídá z titulu pozáručního servisu za prodané zboží vůči uživatelům coby spotřebitelům podle zásad uvedených v předpisech občanského zákoníku, zejména pak dle čl. 556 a násl. Uživatel může žádat výměnu výrobků za výrobky bez závad nebo žádat odstranění vady, je-li to možné. Kupující nebude moci odstoupit od smlouvy tehdy, když vada bude nepodstatná.
2. Uživatel může podat reklamaci, pokud obsah uvedený v těchto pravidlech DL nerealizuje nebo realizuje v rozporu s ustanoveními Pravidel a platnými zákonnými předpisy.
3. Reklamace podávejte elektronicky na adresu info@duo-lifecz.cz. Je nutné, aby reklamace obsahovala především jméno, příjmení, datum pořízení výrobku, druh reklamovaného výrobku, přesný popis závady a datum jejího zjištění, požadavek uživatele.
4. Je-li třeba reklamační údaje nebo informace doplnit, dříve než DL zahájí vyřizování reklamace, požádá podávajícího reklamaci, aby ji dle pokynů DL doplnil.
5. DL prošetří reklamaci v 30denní lhůtě ode dne jejího obdržení společně se všemi údaji, které DL požadovala, a kdyby to nebylo uskutečnitelné, DL se zavazuje v této době uživatele informovat kdy bude reklamace vyřízena.
6. Odpověď se odesílá na e-mailovou adresu přiřazenou k uživatelskému účtu. V odůvodněných případech může DL poslat odpověď jiným způsobem, který uvede uživatel podávající reklamaci.
7. Při nákupu online je možné odstoupit ve lhůtě 14-ti dnů od kupní smlouvy a zboží vrátit bez udání důvodů. V případě tekutých výrobků a doplňků stravy, které se prodávají v uzavřeném obalu, bohužel není možné vrátit zboží, které bylo z tohoto obalu vyjmuto / použito, a to z hygienických důvodů - dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku.
 
0
Měna
 
 
© DuoLife Česká republika Official